Kawałek Świata

REGULAMIN

Regulamin

Regulamin Apartamentów Kawałek Świata

§ 1

1. Apartamenty wynajmowane są na doby.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu. Wymeldowanie odbywa się o godzinie 10:00. Po godzinie 10:00 zostanie naliczona opłata za przedłużenie wymeldowania. Istnieje możliwość przedłużenia godziny wymeldowania do godziny 16:00 za opłatą 80,00 zł. W przypadku wymeldowania po godzinie 16:00 zostanie naliczona opłata za kolejny dzień.
3. W przypadku rezerwacji apartamentu i nie pojawienia się gościa do godziny 22:00 zostanie naliczona opłata za korzystanie z pokoju.

§ 2
1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który zapłacił.
2. Osoby niezameldowane do apartamentu mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00. Wszyscy goście przebywający w apartamentach muszą zostać zameldowani i zarejestrowani. Termin rejestracji gości upływa o godzinie 22:00.
3. Właściciel może odmówić przyjęcia gościa. Przyczyną odmowy jest m.in. naruszenie regulaminu apartamentu, wyrządzenie szkody w mieniu, zakłócenie pobytu innych gości oraz zakłócenie pracy personelu obiektu.
4. Obiekt przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami. Gość ponosi jednak pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
5. Właściciel apartamentów zapewnia warunki pełnego i niczym nieskrępowanego wypoczynku Gościa, w tym bezpieczeństwo zachowania poufności informacji o Gościu. Każdy gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rejestracyjnych.

§ 3
1. Odpowiedzialność właściciela obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność jest ograniczona, właściciel ma prawo odmówić przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych oraz przedmiotów wartościowych, w szczególności kosztowności
i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają bezpieczeństwu lub mają zbyt dużą wartość.

§ 4
1. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 5
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić czy drzwi są zamknięte. Za zgubienie klucza do pokoju pobierana jest opłata w wysokości 50,00 zł.
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania Gościa lub osób go odwiedzających. Gość ma obowiązek zawiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Właściciel zaleca zapoznanie się
z załącznikiem dotyczącym cennika szkód.
3. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innych pojazdów należących do gościa.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek elektrycznych i innych podobnych urządzeń. które nie są wyposażeniem pokoju. W przypadku korzystania z żelazka, po zakończonej pracy z nim właściciel prosi o odłączenie urządzenia od zasilania.
5. W apartamentach obowiązuje zakaz palenia i smażenia ryb. Właściciel poleca wykorzystanie parowaru do przygotowania dań z ryb.

Aneks Regulaminu Wynajęcia Apartamentów KAWAŁEK ŚWIATA

REZERWACJE/OPŁATY/ZADATEK

1. Klient ma możliwość dokonać rezerwacji przez stronę www.kawalekswiata.com.pl lub mailowo apartamenty@kawalekswiata.com.pl lub iwona.sykulska@o2.pl lub telefonicznie +48 602532480

2. Wynajmujący po otrzymaniu informacji o dokonaniu rezerwacji przez klienta wysyła sms oraz e-mail jako wstępne potwierdzenie rezerwacji z jednoczesną informacją o wpłacie zadatku w kwocie (około 30%) na nr konta. Pozostałą część kwoty za czasowe wynajęcie apartamentu klient uiszcza w dniu przyjazdu.

3. Wpłata zadatku na podany nr konta jest potwierdzeniem całkowitym dokonanej przez klienta rezerwacji na wybrany przez niego apartament w Kawałku Świata na wybrany okres wynajmu. Wynajmujący przesyła sms oraz mail do klienta potwierdzającego wpłatę zadatku.
4. Klient może anulować rezerwację telefonicznie, drogą mailową. Natomiast wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.